091018

Dagens planer var att ta en båttur till Gressholmen, ta med fika och gå och kolla runt på ön för att sedan åka tillbaka till fasta landet. Men efter dålig planering så blev det istället en 45 minuters springrunda för mig, Caroline, Sara och Anna och sen åkte vi alla i lägenheten för att hälsa på Charlotte på jobbet, lite utflykt ville vi ändå ha. Sen åkte vi ner till Akre Brygge, tog med oss lite gott från Mc Donalds och satt i solen och myste. Ikväll har vi sett på film, Livet i 8 bitar, som handlar om en kille som älskar att spela TV-spel. En väldigt dålig film om jag får säga det själv. Och från och med nu får inte Caroline välja fler filmer som vi ska se! ;) Imorgon är jag ledig och jag har inga planer alls för dagen mer än en promenad ♥

Anna, Sara, Emil, Jag, Lina, Linn och Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0