4 blev 13

Skulle ha jobbat 9-13 igår men det ändrade sig och jag jobbade 9-22.15 istället. 13 timmar jobb blev det för min del, var helt slut när jag kom hem, mina ben orkade inte bära mig tillslut. Kom hem lite efter 23 och då var det bara att krypa ner i sängen för började jobba 8 morgon därpå, alltså idag. Slutade 16 och sen jag har kom hem har jag handlat, lagat kvällsmat och matlåda tills imorgon, duschat och packat. Yes imorgon bär det av till Gotland. Bussen går 08.50 och är framme i Stockholm vid 16.45. Håller tummarna för fullt att bussen innehåller uttag och internet, annars kommer det bli en jävlig resa. Mobilen är även laddad, så för er alla som vill prata med mig är det bara att ringa! :) Kommer vara på Gotland till söndag eftermiddag då min båt går hem vid 16.00. Det kommer vara ett par härliga dagar med 50-års fest, träffa underbara vänner och familjen! Längtar längtar längtar! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

<3

2009-10-07 @ 22:36:40
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0