091011

Då var det dags att resa hem igen. Har haft tre underbara dagar på Gotland. I fredags lunchade jag med Jocke, gick på stan med Emma och på kvällen myste jag med Pernilla, Jesper och Tim hos Pernilla med massa gott och Idol. Hela lördagen gick åt till att fixa med pappas 50 års fest. Blev en väldigt lyckad kväll med en massa fina sånger och trevligt folk. Idag har jag och syster hjälpt till att städa i bygdegården innan vi åkte till mamma för bad i baljan, fika och mys. Har nu avklarat 2 av mina 3 etapper innan jag är hemma i Oslo imorgon bitti vid 06.00. Om 25 minuter går min buss och jag kommer att se film och sova under den färden. Skönt att åka på natten och inte på dagen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0