Stora kinodagen

Det är lördag och jag är ledig, kan inte bli bättre. Men jag gick upp i tid, pluggade på posten, städade tillsammans med Linn och sen var det dags att fixa sig iordning och åka hem till David, Alexander och Julius. Det var roligt att träffa dem igen och få se deras mysiga etta med sovloft. De har bott i Oslo i en vecka nu, riktigt roligt att de flyttat hit! Blev även bjuden på middag som bestod av kycklingköttfärs, spagetti och vitlöksbröd. En sån fin middag tackar man inte nej till. Och idag är det den "Stora kinodagen" här i Oslo. Då är det halva priset på alla filmer så vi gick och såg This is it som är en dokumentär om Michael Jackson. Man fick höra alla hans bästa låtar, blev jätte danssugen där jag satt i biostolen. Alex hjälpte mig även att få spotify, det gjorde min dag. Jag är glad, danssugen och lyssnar på partymusik! Nu släpper vi loss!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0