Show me love

Käner mig riktigt duktig idag! Satte klockan på 9.30, gick ut och gick i 30 minuter, åt frukost, gjorde magövningar, pluggade posten (är nästan helt klar nu) och nu blir det duschen, stan och sen jobba 15-22.15. Känns bra att få gjort en hel del saker innan jobbet. Och snart är det helg igen, som innebär jobb för mig på lördag då jag ska stänga själv för första gången, lite nervös är jag men det kommer gå bra. Och på söndag blir det bio med Caroline och Charlotte då vi ska se Luftslottet som sprängdes. Och jag har bara bra saker att se framemot nu med: 3 dagar till första advent, 26 dagar tills jag åker hem, 28 dagar kvar till julafton och 36 dagar kvar tills jag fyller 20! :) Gotland, snart kommer jag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0