Jag vill ha allt

God kväll. Som vanligt hamnar jag alltid framför datorn när jag kommer hem från jobbet och innan jag ska sova. I vanliga fall brukar det inte göra något eftersom jag nästan alltid har sovmorgon, men imorgon börjar jag jobba vid 10 och min klocka står på 8 så måste snart sova. Men jag är alltid så pigg om kvällarna, eftersom jag har ställt om mitt dygn helt och hållet. Till något lite tråkigare, så håller jag på att bli sjuk. Snorar och mina halsmandlar har blivit lite svulna. Jag vill inte bli sjuk, inte nu, inte alls faktiskt. Får försöka fixa till det här nu känner jag. För nu finns det så mycket som jag ser fram emot. Om 11 dagar är det första december och december innebär pepparkaksbak, lussebullsbak, julmusik, julklappsinhandling, julmust och en massa mys! Och om en månad och två dagar åker jag hem till Gotland till min underbara familj, släkt och vänner. December innehåller bara en massa bra saker, så ge mig det, snö och en julgran! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

nej usch, gå inte och bli sjuk nu!!! ät en massa frukt och drick the och ta det lugnt i helgen, så du får vila upp dig efter veckan. ♥

2009-11-20 @ 16:45:35
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nej, jag vill inte heller bli sjuk.. :/. Så imorgon ska jag inhandla frukt och dricka varmt hela dagen! ♥

2009-11-20 @ 23:55:49
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0