HAPPY

Godmorgon! Det är onsdag och hela jag är glad. Det kan kanske bero på att jag bokade hemresa till Gotland under julen igår. Anländer till Gotland sent på kvällen den 22 december och lämnar ön den 3 januari då min båt går klockan 16.00. I hela 12 dagar kommer jag vara hemma och mysa med familj, vänner, festa och självklart fira min födelsedag! Och så fick jag reda på igår att Emelie också åker hem då, fast jag kommer till Stockholm lite senare, men någon timme i Stockholm tillsammans och sedan båtbussen och båten med. Slippa sitta själv på båten gör väldigt mycket. JAG ÄR JÄTTE GLAD! :) Har precis ätit äggmacka tillsammans med Caroline och Veronika och om ett tag väntar dagens jobbpass, 16-22.15 med Martina. Det kommer bli great! Nu blir det lite SATC avsnitt, mys och packning inför helgen innan jobbet drar igång ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0