Filmmys

Hela den här helgen har varit fullproppad med en massa film. Igår jobbade jag 16-19 och sen åkte jag hem till David, Julius och Alexander för film och lite gott. Vi såg filmen Yesman, med Jim Carrey som är min nya favorit skådespelare. Riktigt riktigt bra är han! Vaknade vid 10 idag och fram till klockan 15 låg jag i sängen och kollade på Love Actually, Ensam hemma 1 och några avsnitt av Rena Rama Rolf. Och ikväll ska jag, Sara, Charlotte, Kim, Anna och Linn på bio och se New moon. JAG ÄLSKAR HELGER!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, du är ju galen, se upp så du inte får fyrkantiga ögon ;) neeeejdå, mys på du bara, du ser film så det räcker och blir över för oss båda!

2009-11-22 @ 22:11:23
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0