Fantasi

Klockan börjar nu bli ganska mycket och jag sitter nerbäddad i en varm säng efter en dag på jobbet. Är helt slut, har sjukt ont i mina axlar och nacke. Känner mig jättespänd, kan kanske bero på att de senaste dagarna har jag bärt på tung packning. Tur att man har Caroline som masserar en :). Hennes kusin bor hos oss just nu, innan han får tillträde till hans lägenhet på Majorstuen. Idag har han under 4,5 timme fixat med vårt Internet, så nu har vi lösenord på Internet och det visade sig att det var Carolines dator som var boven till allt krångel. Den hade tydligen en väldigt gamal ip-adress så den har tagit både min och Saras. Men nu är allt fixat och det är naaaajs! Imorgon är jag ledig, så ska fika med Caroline och hennes kusin Sebastian och sen ska jag umgås med Linn som jag inte sett sen i fredagsmorse innan jag åkte. Vi jobbar helt olika tider så fastän vi bor i samma rum ser vi bara varandra när den andra sover. Så imorgon ska vi äta något gott, som jag lagar ihop och se film eller något! Mysmys kommer det att bli! Nu blir det Vänner och sova, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0