Första november

Min lediga helg har varit riktig skön. Jag och Linn fikade och shoppade lite grann på stan igår och sen blev det hem för att laga mat, blev korv i ugn, och sen byta om och förfesten kunde börja! Vi tog senare t-banan till Nydalen där festen skulle äga rum. Kan säga att vi fick många blickar när vi alla gick förbi i våra förklädnande. Kvällen blev lyckad och somnade sedan gott i sin säng. Idag blev det sovmorgon till 11 och sen mötte jag upp Emelie vid Jernbanetorget för lite fika. Vi gick neråt Akre Brygge där vi hittade ett mysigt ställe med filtar och lammfällar. Blev en tre timmars fika, riktigt mysigt! :) När jag kom hem blev det pizza och lite partymusik och dans i vårt rum och nu kollar på vi Twilight. En riktig mys helg! Nu väntas fem jobbardagar i rad och en hel vecka utan godis. Får se hur det går ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Om man inte får äta godis så måste man ju få dricka champagne!? ;)

2009-11-03 @ 00:49:38
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det är klart man får!! ;) Champagne är inte inräknad i godis :P

2009-11-03 @ 23:18:35
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0