091113

Nu är allting färdigpackat inför imorgon, behöver bara äta frukost och fixa till mig lite innan min buss går. Jag är redo! Det gick bra på jobbet idag med, rutinerna med att stänga börjar sätta sig nu så snart kan jag nog allting själv. Hände en rolig sak på jobbet, skrattar fortfarande åt det. Jag skulle låsa ytterdörren efter de sista kunderna hade gått. Det är två glasdörrar innan man kommer ut ur butiken och jag hade satt båda dem två på att bara öppnas för dem som lämnade butiken. När jag då ska låsa den yttersta dörren hittar jag inte nycklen så står där ett tag. När jag inser att jag inte har nyckel och ska gå och hämta den hos Mattias inser jag att innerdörren har stängt sig och jag är fast emellan dem båda glasdörrarna. Försöker ringa till Mattias mobil men den var avstängd och tillslut svarar han på jobbets telefon. En skrattande Mattias kommer sen och öppnar dörren för mig. Haha, förstår inte hur jag lyckas och tur är det väl att man inte är ensam på jobbet, för hur hade det då gått? När jag väl kom hem från jobbet så stod det en bit hallonpaj på köksbänken och en lapp "Varsågod favorit Alex :) Lite god hallonpaj av dina favorit tjejer :) Ha det bäst ihelgen! Puss Challe, Lina, Veronika och Sara" Dem är ju för söta mina sambosar! :D Nu är det dags att sova, så jag hinner få lite sömn innan jag måste upp igen. Se upp ni alla i Helsingborg, för här kommer jag! ♥

Kommentarer
Postat av: Moster G

Hoppas du får mysigt i Helsingborg. Har just träffat en av dina sambosar, och fått en rapport om dina mat- och shoppingvanor...=) Tur att Anna är där och "styr upp" lite..=D

Kul att du kommer hem till jul! Kram!

2009-11-14 @ 16:52:49
URL: http://rosorochruiner.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Haha, tror inte att allt Anna har sagt stämmer, hoppas jag iaf! :P. Ja, det ska blir riktigt mysigt att fira jul ute i Tofta med er allihopa! :)

Kram

2009-11-14 @ 18:36:09
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0