wonderful

Igår var det skoldags igen efter en lång och skön helg! Hade tråkig filmkunskapslektion, lunchade med Ted och sen hade vi bollspel. Direkt hem och äta lite och sen var dags för friskis och svettis. Var sjukt länge sen jag var där, så kände att det var dags igen. Träffade Liv där, riktigt roligt att få sällskap! :) Sprang hem med, det var grädde på moset och sen var jag helt slut! Spenderade kvällen med kära syster, hon vid datorn och jag framför tvn. Vi vet precis hur vi ska mysa till det ;) Idag har jag varit ledig, hur skönt som helst. Gick på stan med Therese innan det var dags för henne att börja jobba och för mig att åka till Jonas för att anmäla oss till balen. Balen kommer bli super, det känner jag på mig! 26 dagar kvar till balen och 30 dagar kvar till studenten! WOHO, det kan inte bli bättre.

Ikväll ska jag umgås med syster, vi ska fixa lite kläder och äta lite ost och kex. Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0