Middag och utgång.

Igår kväll var jag hos Frida på middag. Hon flyttar till Dubai på torsdag, så hon ville ha en lite avskedsmiddag för dem närmaste. Vi åt jättegod tacos och sen äppelpaj och någon tryffelchokladkaka till efterrätt, mums!! Sedan blev det lite jag har aldrig och kortspel. Vi fick skjuts ner till öster av Fridas mamma och sen gick vi ner mot Wallers och Hp. Var inte så jätte mycket folk på Hp, men det var roligt iaf! Kvällen slutade sent, kom hem närmare 5...
Idag har jag varit på gymnastikuppvisning med Sofia. Tilda, vår minsta kusin, var med och hon var så duktig :) Sedan var det systers gamla grupp som körde och jag är helt ärlig när jag säger att vi rös båda två när de hoppade och gjorde volter. Sofia har precis lämnat Silvåsgatan för att spendera kvällen och natten ute i Östergarn hos B. Så det betyder ensam hemma, woho! Nej, så roligt är det faktiskt inte.. Blir att plugga och se på TV för min del. Och gå ut och gå en sväng om jag hinner.





11 dagar ♥

Kommentarer
Postat av: emma

yey, du får skicka lite bilder till mig när du har tid:) puss

2009-05-05 @ 21:50:31
URL: http://emiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0