Fullspäckat schema.

Ojoj, den här helgen har verkligen varit fullbokad. Efter skolan i fredags så åkte jag ut till pappa och farmor för att hjälpa dem med gräsklippning. Tog sen bussen in till stan och skyndade mig bort till Olivia där det vankades hockey och förfest med henne, Emma och Tove. Hade en riktigt mysig och rolig kväll, tack tjejer! Igår jobbade jag 11-15 på HM, blev en snabbis fika med syster på Skafferiet efter jobbet och sen hem för att packa, för jag skulle vara barnvakt med Therese från igår kväll tills idag. Kom hem vid halv 3, åt lite mat och slappade innan det var dags för korpenträning. Japp, ni läste rätt. Jag har börjat i ett korpenlag med lite andra tjejer. Känns bra och det kommer bli sjukt roligt :). Och nu ikväll har jag bara tagit det lugnt med syster och Björn.

Nu är det bara 4 dagar tills jag och syster åker till Kreta, det kommer bli underbart! ♥


mina fina tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0