Back home.

Så snabbt har en vecka gått och nu är jag tillbaka hemma igen. Planet var lite försenat, men inte lika mycket som när vi skulle ner. Kom hem vid 10 imorse och där blev vi hämtade av mormor, hem en snabbis och sen cyklade jag i full fart hem till Therese! :) Vi åkte förbi Vila Outlet ett par gånger och för min del blev det en tröja och ett halsband. Sen har vi solat och nu ska jag snart cykla och möta henne igen. Vi ska ha en myskväll hemma framför TVn. Är kattvakt från idag till tisdag kväll, så ni hittar mig ute på terra nova om det skulle vara något :)

Jag och syster har haft en underbar vecka på Kreta, soligt och varmt nästan varje dag. Längtar redan tillbaka till poolen, hotellet, stranden och maten men ändå så är det skönt att vara hemma. Idag är det EXAKT två veckor till studenten! :) Och dagen efter det kommer Anna hem :D Närmaste veckan väntar mösspåtagningen, grillning med Hp06 och massa annat skoj. Så jag har en rolig tid framför mig! :)

Nu måste jag kila, så att Therese inte ska behöva vänta på mig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0