Sportlovets sista dag

Idag var sista lovdagen och jag har hunnit med en hel del! Började med att gå ut och gå en timme, sen åkte jag iväg för att sola, kom hem och strax därefter blev jag upphämtad av Therese och Oskar för att åka och äta mat. Sen blev det chill hemma hos Oskar tills Sebbe och Tim kom dit för filmkväll. Blev inte så mycket film kanske, men vi hade sjukt kul :) Ett riktigt bra avslut på ett bra lov.

I fredags kväll var jag, Therese, Oskar, Jeppa, Tim, Sebbe, Danne och Ted ute vid Snäck och badade balja, grymt mysigt :). Vi gjorde oss snabbt iordning för att sedan åka in till Joda för äta, sen blev det sovdags för dem flesta!
Nu står sova högst upp på min lista, har inte blivit så mycket under lovet. Men jaja, jag lider inte :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0