Onsdag

Sådär, då hade man varit på stan, jobbat, lagat mat och diskat idag! Känner mig väldigt  stolt över mig själv! Var inte jätte stressigt på jobbet idag, vilket var väldigt skönt så man hann med allt. Igår jobbade jag med, såklart, fick sedan cykelsällskap hem med Jesper och sen var det bara in för dörren och lämna väskan för att sedan dra ut till Tofta med Elin, Matte och lite andra folk för att fiska. Myspys, eller? Nej, det var kallt så jag och Elin satt i bilen och åt muffins medan grabbsen fiskade och lekte. Sen in till stan och bort till Ica Maxi innan det stängde för att inhandla lite smått och gott och sen raka vägen hem till Elins soffa för att se Hells Kitchen och Vänner.

Nu ska jag lägga mig i sängen, sätta på tv:n och vänta på att syster kommer hem och gör mig sällskap ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0