23.21

Sådär, då var man hemma igen. Lite mer förkyld än imorse men men, det får väl gå. Efter jobbet skyndade jag mig bort till Eurosko för att möta upp Emilie, Therese och Mikaela. Vi åkte bort till Atterdags för att handla lite smått och gott och sen styrde vi stegen ner mot Almedalen. Det blev korv med bröd och kyckling till mat, mums! Sen kom Emma ner och gjorde oss sällskap och vi började spela kubb. Det var Hp06a (jag&emma) mot Hp06c (therese,mikaela&emilie). Och självklart vann de bästa, Hp06a!!! :D

Nu väntar sängen och 2½ män på mig. Så nu säger jag godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: elin

Mohahaha offcourse att HP06a vann! tvivlade inte en sekund! =)..Har inga pengar på mobilen gumman.. Ska kolla om jag ska ha skorna hör av mig sent idag/kväll(torsdag)!

Pusssss<3

2009-06-25 @ 02:18:00
URL: http://rutenfem.blogg.se/
Postat av: Alexandra

I början såg det mörkt ut för oss, men sen så vände det och vi vann 3 gånger i rad! :) Absolut, gör det hjärtat! :) ♥

2009-06-25 @ 09:04:04
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0