Studentmottagning

Hade en jättebra dag ute i Tofta igår där hela pappas och mammas släkt kom för att fira att jag tagit studenten!  Fick många fina presenter, tack så mycket för dem! Anna har kommit hem igen nu med, har saknat henne massor, och nu får hon inte åka iväg på länge. Det har jag bestämt :). Igår kväll gick jag ut och åt med Björn och Sofia på joda, riktigt mysigt!
Idag regnar det så jag ska försöka fixa lite här hemma. Diska och kanske tvätta lite, får se vad jag hinner med. Ska också försöka hinna med ett stadsbesök om vädret tillåter lite uppehåll. Har ett ärende som jag inte kan skjuta upp längre... ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej jag stannar hemma!!:) Puss

2009-06-08 @ 22:44:44
Postat av: Alexandra

Det är tur för dig det! ;) Puss

2009-06-09 @ 10:45:45
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0