Nu börjar det igen..

Igår var första jobbardagen för sommaren på HM. Det känns bra att komma igång igen för jag trivs verkligen där! Jannike ska jobba där i sommar med, väldigt roligt tycker jag :).
I söndags hade jag tänkt att ha en ligga-hemma-i-sängen dag men Elin ringde och frågade om jag ville med och åka båt och det kunde jag inte tacka nej till. Så jag, Elin och Matte åkte ut till Lärbro till deras vän Jonas och så åkte vi båt. Det var jätte roligt, satt och skrek och skrattade hela tiden. Det ska definitivt göras om, och kanske lite vattenskidor eller badring bakom båten :).

Idag väntas dag 2 på HM. Jobbar 10.45-18.15 och innan det hade jag tänkt göra lite ärende på stan så det är snart dags att börja göra sig iordning men först lite Vänner avsnitt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0