Get shaky

Klockan är 22.37 och det är fortfarande varmt ute. Det är nu det börjar bli riktig sommar, äntligen! :) Igår blev det tofta med Sofia, Anna och Ela. Det var varmt och skönt, tyävrr var inte vattnet så varmt men det gick att doppa sig. Eller nästan iaf... Sen in till stan och bort till Elin för att åka ut med henne och Matte till Slite och träffa Jonas och åka båt! Jag fick köra, och fan vad roligt det var! :D Det måste göras om, helt klart! Och påvägen hem badade vi i Tingstäde träsk! Idag har jag jobbat, 12-19.15. Innan det så åt jag frukost tillsammans med Anna i östergravar. Det blev macka, juice och jordgubbar, mums! Lunchade sen med Elin, riktigt mysigt. Efter jobbet cyklade jag ut till Vibble där det var kalas för mitt kusinbarn.

Nu sitter jag hemma med Sofia och Björn. Ska lägga mig i sängen och se på tv snart. Ligger efter i sömnen så måste sova tidigt ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0