090612

Ska börja med att säga, JAG HATAR REGN! Det har varit dåligt väder och regn i flera dagar nu (förutom igår). Vad är det här för sommar? Jag börjar jobba på måndag och vill få lite fin färg innan dess men det verkar vara omöjligt... Idag har jag varit barnvakt åt Tim, vi har bowlat och sett på film! Myspys att umgås med min lilla skitunge igen! Igår hade han skolavslutning, så var i pingstkyrkan med mamma, anders och sofia för att titta på honom! När det var klart cyklade jag hem till Elin och Matte där vi spelade kort, åkte runt med deras bil, såg på tv och planerade lite inför midsommar. Det kommer nog bli bra, hoppas jag! :)

Ikväll blir det att hämta syster från jobbet, talang finalen och köra hem pappa från fest! Vad ska ni göra? ♥



bowling mästaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0