Wash my world

Det blev inte att umgås med Emma igår, hon mådde dåligt och så skulle hon jobba. Så istället fick jag med mig Anna på stan. Vi hittade inget, men det var skönt att bara kolla runt på stan. Känns inte som om man hinner med det så ofta. Anna började jobba vid 2 och då gick jag in på jobbet för att prata lite med Jannike. Åkte sen ut till Tofta för att låna Volvon av mammi, jag och Anna ska ju ut till Rone efter jobbet ikväll för att festa och umgås med alla som spelar Kubb-VM. Ska bli riktigt roligt! Jag och syster städade lägenheten igår med, men det finns lite mer jag ska fixa innan söndag. Då ska nämligen någon komma och kolla på den. Tror faktiskt aldrig att jag sätt vår lägenhet så här fin och ren. Förutom när ni flyttade in såklart. Tummen upp för oss! :) Nu ska jag äta lite frukost innan jag ska bege mig in mot stan. Måste göra lite ärenden innan jag börjar jobba. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0