Onsdag

Idag har det regnat hela dagen, precis som jag trodde. Det blev bussen för mig till jobbet men när jag slöt hade det sluta regna så jag kunde gå hem! Gick direkt till Frida, hon åker hem på måndag morgon så var tvungen att träffa henne innan det. Vi gick förbi Tigris för mathämtning och sen hem till mig. Björn och Sofia var här och senare kom Julia och Adam med så det var fullt här i vår lilla lägenhet. Tror aldrig vi varit så många här inne förut faktiskt ;) Följde sedan Frida en bit när hon skulle hem. På tal om något helt annat så har jag länge velat ha en stegräknare och nu har jag bestämt mig för att skaffa en. Jag går hela dagarna på jobbet, ibland till och från jobbet med. Det vore kul att se hur mycket man går på en dag. Men de som är bra kostar lite så får väl bli en lite billigare variant. Men de fungerar väl i alla fall. Ska nog besöka Clas Ohlsson innan jobbet imorgon och titta lite. Nu ska jag kolla 2 ½ män och scrubs innan jag går och lägger mig. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0