12.31

Idag är jag ledig och det firade jag med en lååång och skön sovmorgon. Var länge sen jag haft sovmorgon, men det blir så när man jobbar nästan varje dag. I fredags var jag på mikaelas födelsedagsmiddag. Trevligt sällskap och god mat :) Skulle bli utgång sen för min del, men mådde inge vidare så det blev att cykla hem och sova istället. Igår jobbade jag till kvart över 3, shoppade lite på HM och sedan hem på en gång för att fixa sig iordning inför grillning hos morfar. Blev kött och potatis till mat och sedan marängsviss till efterrätt! Var sedan "fyllechaffis" åt moster och hennes man! När jag kom hem blev jag  direkt upphämtad utav Jesper och vi åkte och badade tillsammans med Tim vid follingbobrottet. Jätte varmt, fastän klockan var närmare midnatt. Blev tillsist ett donkenbesök med Tom och sedan hem i säng.

Nu väntas frukostpicknick med syster och sedan namnsdagskalas i Gnisvärd. ♥

Kommentarer
Postat av: Moster

Fyllechaffis...det låter det..=D så farliga var vi väl inte....

2009-07-20 @ 13:07:43
URL: http://hederahelix.tradgardsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0