090704

Har inte uppdaterat på ett tag nu, har haft annat för mig! Men kan berätta lite vad jag har gjort.

Torsdag: Jobbade hela dagen. Sen hem till Elin och åt mat och sen iväg till Burmaisters invigning med henne och Matte. Såg lite kändisar, som Blondinbella, hon som spelade Annika i Eva&Adam och sen Markoolio såklart. Sen hem till Elin för rostade mackor och Vänner!

Fredag: Var ledig faktiskt! :) Jag och Emma drog ut till Blå Lagunen för att ha en underbar dag på stranden! vi fick det, men bara i ca 2 timmar. Sen kom molnen och det började regna lite senare. Vi tog bilen tillbaka till stan och åkte runt på en massa ärende innan vi kom hem till Emma där mat, singstar och förfest väntade. Sofia och Therese remlade sedan in och vi hade det mysigt! :) Sedan ut och vi gick runt om i nästan hela innerstan innan det blev donken och sen hem till Emma för att sussa.

Lördag: Vaknade upp hos Emma vid halv 11. Blev lite prat om gårdagen innan jag mötte upp Anna för lite mys i almedalen. Vi orkade ligga där i 20 minuter kanske innan vi blev för varma. Tog en glass på glassbaren och gick på stan ett tag istället. Sofia joinade oss när hon slutat och sen bar det hem till oss! Ikväll väntas Magnus Betnér på Wisby Strand och sedan utgång med lite vänner.

Ha en bra kväll allihop! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0