Sunday

En godispåse i famnen och syster och kusin i rummet, kan det bli bätte? :) Jag tror inte det! Åt en mysig frukost med Sofia vid Gallberget. Mackor, oboy och jordgubbar blev det. Vi uträttade sedan lite ärenden innan vi åkte ut till Gnisvärd på namnsdagskalas med släkten. Blev bullar, kakor och blåbärspaj, mumsfillibaba!
Har tillbringat kvällen med att skriva klart mitt CV och nu är jag faktiskt klar. Ska bara be HM skriva lite om mig och sen är det klart! Jag och Anna har bestämt oss för att åka till Oslo i höst så nu letas det lägenhet och jobbför fullt där. Någon som vet något så säg till! Imorgon jobbar jag 9.45-16, och sen har jag inget planerat. Är det sol så vill jag sola, annars blir det att sitta hemm eller ringa någon vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0