Fredag

Direkt efter jobbet igår var jag och sprang på P18. Blev 6 kilometer där + att jag sprang/gick dit och hem. Jag känner mig väldigt duktig och idag kommer jag inte kunna gå klokt pga träningsvärken. Men det får det väl vara värt! Efter det var det hem och laga mat och tvätta. Spenderade sen hela kvällen framför tv:n. Det blev även en frukost tillsammans med Emma igår morse. Vi köpte med oss bröd och dricka ifrån MAXI, vår nya älsklingsbutik, och begav oss till Gallberget. Var sjuukt varmt ute, fastän det var molnigt. Sen jobbade jag, 10.45-19.15. Var sjuukt lite folk på jobbet, så det är tur att man har Jannike och Klara som förgyllar ens dag med en massa skratt! Nu väntas dagens arbete och sedan ut och äta på Munken! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

"sjuuukt" på dig själv du! och vadå att maxi är er nya favoritbutik, inte okej, ni ska handla på Atterdags! och hör sen ;D

2009-07-25 @ 22:27:06
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: jannike

och du förgyller mina dagar med allt skratt! <3

2009-07-26 @ 21:30:50
URL: http://jannikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0