090720

22.07 och jag har hunnit med en hel del idag. Jobbat, hälsat på Anna på jobbet, lagat mat, diskat, plockat ner tvätten, dammsugit och sprungit 30 min! Sofia kommer vara stolt över mig när hon kommer hem sen :) Det var mycket folk på jobbet idag, nu vänder det tror och hoppas jag. Fick även namnsdagspresent av systeryster idag, ett par trosor och apelsinkrokant. Hon känner mig allt för väl hon! Imorgon ska jag skjutsa ner mamma och co till båten, de ska över till fastlandet tills onsdag. Sen blir det jobb och på kvällen hoppas jag på att få träffa Emma! ♥

Nu: My namne is Earl.

Kommentarer
Postat av: sofia

jaha, sprang du också?! :D fan vad duktigt! jag blev himla glad när jag kom hem och såg att det var nystädat iaf :) ha så kul på utflykten ikväll! puss! ♥

2009-07-21 @ 12:44:50
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0