Regn, regn och åter regn...

Det har regnat nu de närmaste dagarna och det är väl okej när man jobbar men inte när man ska till och från jobbet!! Kul att komma till jobbet och se ut som en blöt hund, nejtack! Sitter och funderar på hur jag ska ta mig till jobbet, för cykla låter inte så lockande tycker jag. Det lär bli att ta bussen, I think... Jaja, nu ska jag sluta klaga. Igår efter jobbet så åkte jag hem till Elin och spelade kort med henne, Matte och Lytan. Det blev utslagspoker och jag behöver väl inte säga vem det var som vann? (Yes, det var jag!) Sen blev det donken innan snällaste Elin skjutsade hem mig i regnet.

Nu ska jag laga dagens lunch och sedan bege mig till jobbet. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0