Roadtrip med E.

Igår var det en riktigt rolig dag på jobbet. Jag och Jannike gick och skrattade hela dagen. Vi pratade om galna idéer om högtalartelefonen, toapapper ur "någons" byxor och massa annat. Kan inte bli bättre när man skrattar så man gråter på jobbet! Efter jobbet cyklade jag hem till Emma och vi bestämde oss för vår efterlängtade roadtrip. Vi inhandlade lite gott från MAXI och sen hamnade vi tillslut i Lickershamn. Väldigt mysigt och vi fick även skåda lite av Jungfruspelen. Vi bokade in en frukost imorgon bitti innan jag ska iväg och jobba med.
Ikväll har jag svarat på mail angående lägenheter i Oslo och lagt upp mitt CV lite varstans. Hoppas att det ska ge mig ett bra svar inom kort! :) Nu väntas sängen och ett få antal sovtimmar. Godnatt ♥


Påväg till lickershamn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0