När det är som bäst

Hallå igen. I fredags tvekade jag mellan hemmamys och fest och jag kan säga att fest det blev det! :) Först förfest hemma hos Therese och sedan hem till Olivia för mer förfest med henne och Tom. Sen ner till bur där vi blev inbjudna till vip-balkongen och fick skumpa. Shakade ass och sen var det hem och i säng. Jobbade igår och somnade nästan på jobbet. Bestämde mig för en lugn hemmakväll men den ändrade snabbt Olivia och Tom på. Förfest hos dem igen och vi skulle ner till Gute sen men jag hamnade istället på Lillebror med Alex och Jonte. Idag har jag, Sofia och Anna varit på utflykt på norra Gotland. Det var meningen att vi skulle bada och sola vid blå lagunen men det blåste och var mörka moln över oss när vi kom dit så vi drog förbi Ar, Slite, St Olofsholm och sist till Hejdebybrottet för bad. Nu väntas glass, chokladsås och hallon med Ela, Sofia och Björn ♥


Anna och jag hoppar vid Hejdebybrottet

Hopp ute i Ar

Jag och Therese på förfest hos Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0