Ledig!

Jobb måndag, tisdag, onsdag men idag är jag ledig! Ska bli väldigt skönt måste jag säga! Igår efter jobbet cyklade jag bort till Norderstrand för grillning med Sofia, Anna och Linn. Sedan kom fler och vi gick vidare till Wallers. Blev en trevlig, men tidig kväll. Många skulle upp tidigt och jag var sjukt trött och måste bli frisk från min förkylning. Idag ska jag träffa Emma, ska dra med henne på stan och sen kanske det blir en picknick innan hon börjar jobba. Resten av veckans planer är jobb imorgon och sen åka ut med Anna till kubb-VM för att umgås med "Någe me knockers" och alla de andra. Jobb lördag och sen bjuder Morfar släkten på Lindgården på kvällen. Mysigt och det ska bli riktigt gott, igen!
Nu ska jag äta frukost, se på tv och sen väcka Emma! :) Ha en bra torsdag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0