iPod is my new friend.

Har nyss varit ute och gått i en halvtimme, jätteskönt! Hade iPod hörlurarna i öronen och lyssnade på massa bra musik. Att gå ut och gå innan jobbet skulle jag vilja göra varje dag. Inte så lätt när det bara regnar varje dag, men nu tycker jag att solen ska stanna framme så det kan bli av. Nu står dagens lunch på spisen, den är alldeles strax klar och då ska jag sminka mig, klä på mig och fixa det sista här hemma innan jag ska bege mig ner mot öster. Ska testa lite kläder innan jag börjar dagens jobbpass, 12-19.15. Och så kommer banken och Clas Ohlsson få ett besök av mig. Det är skönt att börja sent, då hinner man med lite på morgonen eller kan ta en skön sovmorgon. Ikväll väntas utgång eller hemmamys, har inte riktigt bestämt mig ännu. Får se vad som lockar mest ikväll helt enkelt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0