Helgen

I fredags var jag, Jannike, Klara, Nicoline och Hanna och ute och åt på Munken. Riktigt mysigt och väldigt gott! Sedan skiljdes vi åt. Jag och Jannike hamnade tillslut på hamnplan där  vi drack lite drinkar och dansade. Blev sen donken och sällskap hem med Josefine, Rallo och Johan! Var ledig i lördags och tur det, för då fyllde Emma år! :) Gick hem till henne tidigt och umgicks med henne och Gustav hela dagen. Vi städade deras lägenhet, badade med Mattias, Robin och Rasmus och sedan hem för att fixa oss iordning inför utgång. Kom lite vänner hem till Emma med och vi hade väldigt roligtl Blev singstar, lite lekar och en massa skratt! Sedan väntades ännu en kväll på hamnplan för min del. Var bra med folk och jag hade väldigt roligt! Donken som vanligt och sedan hem i säng. Idag har jag inte gjort någonting, bara varit hemma och sett på Svensson Svensson. Funderar på att besöka Bur ikväll, det är bartömning. Eller så blir jag hemma framför en film. Får se vart kvällen slutar ♥


Klara, Hanna, Nicoline, Jannike på Hamnplan på fördrink

Emelie och Emma sjunger singstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0