Finally

Det blev lite sol och bad idag iaf. Och lite färg fick jag med, woho! Var ute vid Hejdebybrottet tillsammans med Ela. Vi tog med oss sallad för Ica Maxi och sommar chokladen och åkte ut. Det var mysigt, fast det kunde ha varit varmare och vi kunde gärna ha skippat att se en killes bleka rumpa. Men det är väl sånt som händer helt enkelt antar jag.
Ikväll har jag lagat mat, potatisgratäng och kyckling, blev riktigt gott faktiskt. Ska ha det som lunch imorgon på jobbet, jag längtar redan! Björn har fixat med min dator ikväll med, så nu fungerar den nog snart. Känns bra, så man slipper låna syrrans hela tiden. Nu väntas mer tv, msn och sen sängen. Jobb imorgon och måste vara utvilad! Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0