Fading like a flower

Igår efter jag slutat jobba kom Emma hit och vi bestämde oss för en picknick ute vid gallberget. Tog med oss MAX mat och lite annat smått och gott och en massa filtar. Blev riktigt myspys fastän det var lite kallt. Men jag och Emma har alltid roligt :). Sen bestämde vi oss för att äta frukost tillsammans idag och se på Vänner. Så jag ställde klockan och cyklade direkt bort till E med oboy, mackor och yoghurt. Det var hur gott som helst och roligt att få sällskap till frukosten. Sen vart det jobb för min del, 10.45-19.15. Var inte så mycket folk på stan idag så det blev ganska snabbt tråkigt...
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, se lite film tror jag. Syster är på ute hos Charlotte som fyller år idag, Grattis :), så det blir att kolla film ensam. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0