At Gnisvärd

Igår var jag ledig, väldigt skönt. Fast jag bara jobbat en dag sedan jag hade en tre dagars ledighet var det skönt att gå upp när man ville och bara ta det lugnt. Var på stan en snabbis för inhandling av presenter, hälsa på Elin på Kappahl, gratta Anna som jobbade och sen sist till Ica Maxi för att prata lite med Emma. På kvällen  var det kalas för Anna ute i Tofta och jag sov kvar hos mamma. Känns lite annorlunda att vakna upp på landet, bredvid sin lillebror som sover tungt, men ändå mysigt! Har precis duschat och snart väntar frukost för mig och lillen. Det var trevligt igår, blev dubbelfika (visst har man tur ibland), grillat till middag och så mysigt sällskap.

Idag ska jag jobba, 10.45-19.15. Sen får jag se vart kvällen leder.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0