090717

Fick stressa ganska rejält efter jobbet igår. Först hem och duscha, klä på mig och sminka mig. Cyklade som en dåre hem till Olivia, lånade hennes bil och åkte och hämtade en klänning av Anna, hämtade våra pizzor på Tigris och sen hem till Olivia förfest med henne, Tom och Emma. Blev riktigt roligt, Toms vänner kom lite senare och joinade oss en stund innan vi gick vidare neråt Bur. Galet mycket folk, alla blev helt svettiga. Men kul var det! :) Donken och sen hem i säng. Idag är det jobb, 12-19.15 och sen hem till Mikaela på födelsedagsmiddag med nära och kära. Nu blir det duschen så att jag kanske hinner med några minuter i solen innan jag ska iväg och jobba! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0