VÅR!

När jag vaknade idag var det strålande sol ute och jag bestämde mig för att gå till stan för att köpa mina fina skor! :) Fick även sällskap av Ela som också var på shoppinghumör. Skulle egentligen bara köpa skorna men jag kom hem med betydligt fler kassar. Köpte ett linne, en tröja, en väska, en sjal och så skorna såklart :)

Ikväll ska jag vara barnvakt åt lillebror och kolla på melodifestivalen. Och nu är det bara 6 dagar kvar tills min älskade syster kommer hem, jag räknar dagarna :) ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

ah vad mysigt med var och shopping :) kanns nastan som om du shoppar mer an mig, haha ;)

saknar dig massor massor nu alskling! men snart ses vi <3 pussar och kramar! halsa lillebror!

2009-03-01 @ 08:44:44
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Sofia

ah vad mysigt med var och shopping :) kanns nastan som om du shoppar mer an mig, haha ;)

saknar dig massor massor nu alskling! men snart ses vi <3 pussar och kramar! halsa lillebror!

2009-03-01 @ 08:45:50
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0