Saknad ♥

Idag gick jag i skolan till ca halv 11. Väldigt skönt att sluta tidigt! Skulle sen ner på stan för att sätta in pengar på mitt konto och 1 timme senare kom jag hem med 5 tröjor och ett par byxor :) ska snart åka och hämta Tim på fritids snart och senare ikväll ska jag och träna!

Har även pratat med min älsklings syster idag! Hon låg på stranden och hade det skönt. Oh, jag saknar henne väldigt mycket just nu. Men det är inte länge tills hon kommer hem nu, rättare sagt så är det 22 dagar kvar! :D Och käraste kusinen Anna är i Australien och har det bra. Saknar henne med!



ni är allt jag behöver, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: sofia

love you too! <3

2009-02-13 @ 15:17:05
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0