Tredje advent

Det firade jag och Linn med att gå och fika hos Anna på Pascal. Vi har även varit på stan och sett A Christmas Carol 3D, äntligen! Den var bra, bättre än vad jag hade trott så det var mycket positivt. När Anna kom hem efter jobbet blev det middag bestående av grillkorv och potatismos och sen fika med lussebullar. Men jag har inte den rätta julkänslan ännu, hoppas att den kommer när jag kommer till Gotland den 22. Då vill jag ha snö så att man kan ha snöbollskrig och göra snöänglar! :) Den lilla snö som vi har haft här i Oslo är borta men enligt norge vädret så ska det bli kallare och vi ska få snö i slutet av den här veckan. Jag håller alla tummar jag har på att det stämmer! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0