I'm coming home

Det är två dagar kvar till julafton och jag sitter på bussen påväg hem till Gotland. Det kan inte bli bättre! :) Lämnade lägenheten vid 08.00 imorse och kommer vara framme vid min kära ö vid 00.20 om allt går som det ska. Har hunnit prata med mamma, Sofia och Tove ska snart ringa pappa med. Känns så skönt att höra allas röster igen. Om ca 30 min är jag framme i Stockholm där jag ska besöka någon butik, äta och sen ta båtbussen till nynäs. Som tur är kommer jag få sällskap av Emelie på båten, skönt att slippa sitta ensam i 3 timmar. Imorgon är det dan före dopparedan och jag ska in till stan för att träffa Tim för att gå på stan och bara umgås! :) Jesper hänger nog också på tror jag. Alla saknade där hemma, snart ses vi! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0