11 december

Och så var det fredag! :) Eller snart är dagen över, men fredagar betyder komma hem i tid, äta gott och mysa framför en film. Imorgon är det jobb igen, 12-20.15, stänga ensam för tredje gången. Det går riktigt bra nu, har klarat av hälften av postkursen (resten kommer nästa år) och nästa vecka när Martina är bortrest ska jag stänga tisdag, onsdag och torsdag. Tråkigt att inte jobba med varken Martina eller Mattias då man hela tiden går runt och skrattar, men så är det. Jag är ledig på söndag och måndag, sen jobbar jag tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag och sen på tisdagen åker jag hem till kära Gotland. Dagarna kommer gå så fort för nu är det full rulle på jobbet varje dag då alla ska skicka julkort och handla julmat och julgodis i massor. Ja, norskarna är helt galna i julgodis. Nu är det dags att krypa ner i sängen och sova ett par timmar innan klockan ringer och jag ska upp igen! Ska hinna med en snabbisrunda på stan med Linn innan jobbet, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0