Bra dag!

Sitter och lyssnar på taggarmusik och håller på att göra mig redo för dagens jobbpass 14.30-22.15. Satte klockan på 9 imorse för att hinna gymma, tyvärr kunde inte Lina följa med men det gick bra att gymma ensam också! Med högsta volym i hörlurarna funkar allt. Och när jag gick hem fårn gymmet lyste solen och det snöade lite lätt, det var så mysigt. Och det gjorde mig på bra humör så jag har dansat runt i lägenheten till musik hela morgonen! Efter idag är det bara 4 jobbdagar kvar innan jag åker härifrån! ♥

Kommentarer
Postat av: moster G

Du, vill du hälsa din kära rumskamrat/kusin, den smärtsamma nyheten....att hon har blivit för gammal för att få julklappar av mostrarna...vi bestämde enhälligt att när man passerat 20 så är det finito...=( (det blir alltså bara du som ännu har kvar "förmånen" i år...) Vill passa på att förbereda så här några dar innan, så inte upptäkte blir så jobbig....=)



Hälsa även att både du och hon liksom de andra i släkten är välkomna hem hit på juldagens eftermiddag på julfika.Kramis!

2009-12-18 @ 23:27:32
URL: http://rosorochruiner.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Hon vet redan om att hon inte får några julklappar, hon blev lite sårad men tillslut kunde hon förstå den tråkiga nyheten. Nu är hon glad igen, och tur är det :). Hahaha!



Vi ses om 4 dagar, hälsa mina småkusiner från mig :) Stor kram!

2009-12-20 @ 09:36:13
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0