Bort med all slask och hit med snö!

För 2 timmar sen kände jag mig trött och skulle sova, sen tog datorn över och här sitter jag fortfarande, pratar med mina fina vänner på Gotland, min finaste i Helsingborg och funderar på vilken film jag ska somna till ikväll. Idag har det regnat i Oslo, ursh. Nu försvinner all fin snö som vi haft här i några dagar. Jag och Linn skulle åka till IKEA Slependen för att inhandla lite julklappar men självklart sätter vi oss på fel buss  och hamnar på IKEA Furuset istället så julklapparna får inhandlas på tisdag istället då jag är ledig. Har jobbat hela den här veckan, blev jobb för mig idag med. Chefen skulle visst festa så jag fick ta hans stängningspass. Nu ska det bli skönt med i alla fall en ledig dag som jag vet kommer innehålla många roliga och mysiga saker. Har även inhandlat årets första julklapp,nu i veckan och många fler kommer det att bli. Svåraste är att komma på vad man ska önska sig, så någon som har några förslag på vad man kan önska sig i julklapp? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0