20 december

Igår var det lördag och jag skulle jobba 8-16, hem och vila och sen skulle det förmodligen bli fest. Det blev jobb 8-19 istället, en på jobbet var sjuk så jag fick hoppa in och jobba hennes 3 timmar. Enligt Mattias är jag en pengakåt svensk som alltid hoppar in och jobbar när jag får chansen, men tjänar jag 250 svenska i timmen så tackar jag inte nej till att jobba! Efter jobbet var det hem för att kasta i sig lite mat som Anna och Linn hade gjort, in i duschen snabbt och sen fixa sig iordning lite snabbt innan vi skulle upp två våningar för att börja parta. Bra kväll, mycket dans för mig och Linn, det är som vanligt. Avslutade kvällen med en varm choklad och korv med bröd från 7 eleven och sen i säng. Söndag är det idag, ska öppna sista paketet i mammas presentkalender som hon skickat upp hit, hon är så söt, har funderat, klämt och känt länge men jag kan inte klura ut vad det är i. Det är lite spännande! Ska snart väcka Linn och Anna, äta frukost och sen jobba 13-18. Men det är söndag, tjänar 300 svenska i timmen idag så klagar inte till att jobba. Kommer vara mycket folk, så tiden kommer gå fort. Och när jag kommer hem ikväll ska jag, Anna och Linn mysa med lussebullar, julklappsutdelning och lite hejdåmys för ikväll åker Anna hem till Sverige. Kommer träffa henne på julafton, men sen inte på ett tag då hon spenderar sin nyår här i Oslo och jag hemma på Gotland! Nu, frukost innan min mage dör! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0