090813

Sådär då var man hemma igen! Har jobbat hela dagen, sen blev det att kolla på Tim's fotbollsmatch i regnet tillsammans med Jesper. Som tur var hade han paraplyn med sig, thank god! Tim och hans lag, The Släckers vann matchen ganska lätt, grattis till er! Fick sen skjuts hem till Emma av Jesper och Tim. Där skulle jag hjälpa Emma med hennes cv men istället blev det matlagning och filmtittande. Vi såg Patrick 1,5, hade inte sett den innan och den var faktiskt bra. Imorgon är jag ledig och jag tänkte fortsätta att packa. Det ser ut som ett bombnedslag här hemma. Mina och systers saker ligger överallt, huller om buller. Så det första jag ska göra imorgon bitti när jag vaknar är att börja packa ner mina saker och åka lite ärende på stan. Eller så hamnar jag framför datorn som vanligt, vi får se... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0