Veckans andra dag

Nyss hemkommen från jobbet och maten står i ugnen. Det här är sista veckan på HM, känns tråkigt.. Men jag har ändå jobbat i snart 9 veckor och det är ändå ganska mycket. Men det är inte lika roligt när inte Jannike är där så man har någon att skratta tillsammans med.
Det blev Blå Lagunen i söndags med Emma. Det var sjukt varmt och vi trivdes som fiskarna i vattnet. Träffade även Tim och Jeppa som var där med sina vänner. Blev en lugn kväll för mig, såg på bio med Ted, Hannah, Jim, Jeppa och Tim. Vi såg Linje 1 2 3 kapad, den var riktigt bra! Igår jobbade jag och på kvällen var jag hemma hos Ela och grillade med henne, Alex, Sofia och Björn. Blev rester från lördagens fest och sen cheesecake till efterrätt, den var supergod. Stort plus till Ela! Ikväll ska jag börja packa hade jag tänkt. På lördag flyttar nämligen jag och syster ur lägenheten i stan och flyttar hem till mamma i Tofta. Ska bli mysigt att vara ute på landet och kunna gå till stranden precis när man vill!

Nu: Mat och lyssna på Highway man ♥

Kommentarer
Postat av: jannike

Jag saknar också dej och mej på H&M!!

2009-08-12 @ 20:01:35
URL: http://jannikke.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Blev lite flashback när du kom in på HM idag! :) Och tack för proffs hjälpen med underkläderna med! ;) HAHA

2009-08-12 @ 23:36:31
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0