Vi är på gång

Nu var det ett tag sen man skrev sist. Men jag har haft annat roligt för mig och då hinns inte bloggen med. Det blev tyävrr ingen tofta för mig och Jannike i tisdags, så vi åkte till Kneippbyn med Jossan och Ceccan istället. Det belv gokart, stockarna, hoppslott, Pippi teatern och vattenland. Vi var som barn på nytt! :) Och det känns i hela kroppen måste jag säga.. I onsdags jobbade jag hela dagen och sen var det fika hos moster, för kusin Tilda fyllde 6 år. Sen kom Anna och Linn hem till mig för att prata om Oslo. Vi ska åka upp runt den 23-24 augusti och sen hem igen den 26. Vi ska få bo hos Nadja och vi ska på lägenhetsvisningar och även lämna in vårt CV i olika butiker. Förhoppningsvis kan vi skriva kontrakt! Idag blir det mys ute i Gnisvärd och sen jobb 12-19.15. Ikväll ska jag träffa Emma och det kan inte sluta annat än bra!

Nu: Frukost och sen ska jag sola innan jobbet! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0